recepcio portada HUGCrecepcio portada HUGC

El nou sistema de gestió i recepció de pacients ja està en funcionament per a les consultes externes de l'Hospital Universitari General de Catalunya, ubicat en un nou espai a l'entrada principal del centre per oferir la màxima comoditat del pacient. Gràcies a aquest projecte aconseguim eliminar definitivament les cues i humanitzem el procés d'admissió, ara "recepció de consultes", en base a 4 elements principals:

  • Hem substituït els quioscos per PUNTS D'ACOLLIDA. Tecnologia flexible i intuïtiva que millora l'experiència del pacient ja que no només facilita l'autoadmissió, sinó que també canalitza els fluxos de pacients cap a les diferents àrees i serveix de filtre per a la zona personalitzada.
  • L'ÀREA D'ATENCIÓ PERSONALITZADA inverteix el model en dotar el pacient del seu propi espai d'atenció: Un lloc amable i càlid on és el personal d'admissió qui s'acosta al pacient per atendre'l, sense taulells-barrera. Hem transformat l'espai destinat anteriorment a sales d'espera per convertir-lo en espai productiu.
  • Els GESTORS DE SALUT tenen un paper actiu a l'atenció. Ja no estan limitats a tasques repetitives darrere d'un taulell, sinó que dinamitzen l'àrea i acompanyen el pacient en el procés de manera proactiva, coneixent i analitzant cada cas per oferir la millor alternativa entre les opcions existents, i millorar així la qualitat del servei .
  • Properament està prevista una nova SENYALÈTICA i RETOLACIÓ del centre, que suposen la peça final per a l'optimització de l'accessibilitat, eliminant desplaçaments innecessaris dins de les instal·lacions gràcies a la diferenciació visual de les zones.

Aquest 13 de setembre ha tingut lloc la inauguració de la nova "Recepció de Consultes" on han assistit el Dr. Xavier Mate, director territorial de Quironsalud Barcelona-Vallès, el Dr. Joan Izquierdo, gerent de l'Hospital, Nuria Díaz, directora corporativa d'Experiència del Pacient i Qualitat de Quirónsalud, José M. Rodríguez, director corporatiu de Processos, i David del Río, responsable Command Center de Processos del grup. També hi han estat presents Esther Concha, coordinadora de Qualitat, Seguretat i Sostenibilitat Quirónsalud Barcelona-Vallès, Daniel Regaña, director de Projectes i Millora Contínua Quirónsalud Barcelona-Vallès, i Alba Toledo, responsable de Gestió de Pacients de l'Hospital.


Recepción de consultas HUGCRecepción de consultas HUGC

Recepcion de pacientes HUGCRecepcion de pacientes HUGC




Una vegada més, Quirónsalud es posiciona a l'avantguarda de la innovació al sector sanitari orientant el model cap a una medicina basada en els processos, i repensant i revolucionant l'experiència dels nostres pacients, per posar en valor el seu temps, benestar i cura.